October 30, 2008

Entinen nuori mies lähettää terveisiä kaikille mukaville, hauskannäköisille, luotettaville ja hyväntahtoisille naisille

Tämän viehättävän mahtipontisella tavalla kasvavan (crescendo), naivin tunteellisen kappaleen, josta olen lumoutunut jo yli 30:n vuoden ajan, omistan kaikille niille naisille, joihin elämäni aikana olen ihastunut ja etenkin niille, joita olen/olin luullut ja luulen rakastavani.
(Skeptikkohan ei voi tietää rakastavansa. Häntä pitää opastaa...(;]).
*
Let It Grow (no pun intended you perverts)- Eric Claptonin toiselta sooloalbumilta vuodelta 1974: 461 Ocean Boulevard.

6 comments:

Homo Garrulus said...

http://www.paulaltobelli.com/uploaded_images/clapton-is-god-788339.jpg

Rauno Rasanen said...

Hehhee. Onhan tämä kuva nähty ennenkin.

Mutta toki maailmassa on paljon parempia bluesin soittajia kuin Clapton konsanaan. Siitä ei minullakaan ole epäilystä - vaikka esim. Claptonin Crossroads-tulkinta on ihan oikeasti hyvä.

Erkki on huipputason ammattimies, mutta ehkä juuri siksi - sofistikoituneessa ja 'steriilissä' teknisyydessään hänen emotionaalinen presencensä ja intensiteettinsä ei aina vakuuta.
*
No - ehkä tuo kuva nyt oli kuitenkin pelkkää kettuilua tälle päreelle. Samapa tuo mulle.

Anonymous said...

hei nuori mies

Homo Garrulus said...

Ei ollut hoopo. Olet ihan ok. Lopeta itsesääli niin minäkin.

Anonymous said...

hanelle joka opastajan opastaa
ja teille kahdelle
aamukahvini korotin
iineskö ei kay katsomassa sinua

Homo Garrulus said...

http://www.city.fi/antitv/ohjelma/375/