July 22, 2008

Mä silmät luon ylös taivaisiin

Utsjoki Kevo ohutta yläpilveä hirviä havaittu lautoissa saderintama lähestyy kaakosta lujaa vauhtia tuuli puhaltaa pilviä eteenpäin aurinko on keltainen mutta huomenna ei ole pouta menenkö kalaan en mene taidan lähteä nussimaan vitut minä säästä välitän käyn ylikierroksilla aja varovasti isi täällä muumipeikko ostakaa terveysvaikutteisia HK:n makkaroita vähän kaloreita enemmän laiffii minä rupean laihduttamaan eihän tällaisen pöntön kanssa jaksa erkkikään taas pilviä tulossa tuuli on kääntymässä alaspäin itä on punainen länsikaakosta etelään Radovan Karadžić pidätetty hullu psykiatri runoilija tappaja hirttäkää se koivun oksaan kosto on suloista rakkaus on julmaa olen puhunut itseni puhki se nainen skalpeerasi minun sieluni olen niin onnellinen tärähtänyt kajahtanut pönttö maailmassa on hyvä olla jos rakastaa voi murhata siunaten koska kaikki käy jälleen on tulossa pilviä takavasemmalta väistän niitä ja moikkaan ystävällistä porukkaa naapurin elähtäneillä kaksossisaruksilla on koira jonka haukkuminen kuulostaa särkyneen pillin vihellykseltä vihaan sitä ääntä idioottimainen piski mutta minä vaan tiskaan astioita juon aamuteetä ja luon silmät ylös taivaisiin.

9 comments:

Anonymous said...

villen

jarvelainen said...

Koko päivän on satanut olen käynyt työpaikalla tankannut auton joka on sen merkkinen jonka Hitler keksi luen Raunon juttua se on hieno rukous en tiedä onko maapallon ulkopuolella älyllistä elämää ei hyvältä näytä nykyaikaisen paradigman valossa olen tutkinut kovasti ja antautuneesti menneisyyttä kuunnellut Ala-Könnin keräämiä weisaajia jos lakeus osaisi puhua se kertoisi meidän ikävästämme sellaista mitä emme kestä kuulla Kovalaisella meni jonkin verran paremmin kuin Räikkösellä vissiin on tämä sitten kumma paikka tämä maailma

Anonymous said...

karadzilla valkean parta hmmm m oli yksipuolinen sopimus vallata makedonia se oli vaihtokauppa naiset tykkasivat mutta olen kaukaa viisas jos oven avaa yöllä niin lämmin talo tuoksuu ja ikkunan takana tuli jo aamu älyllistä elämää olen iloine
karadzilla ei ollut hyva paiva

Rauno Rasanen said...

Petri

Kiitos.

Anonymous said...

no eipa kesta

Anonymous said...

Oi Rauno, muusien muusa , ei lisättyjä väriaineita, beeta-karoteenia, antosyaania, astaksantiinia, mitään - tähdenlento oon, E241, samoaamattoman välissä humisevan etäisyyden, yksinäisten avaruuksien valo, en, keskustele koivujen kanssa, makaavat ilman ja kuu antautuu loputtomaan, ovi aukeutuu, tein alusvaatteistani huilun, Poseidon, huokaa kuiluun huoneessa on pimeää, olemattomin mustuuteen lepattaa, tapaa laisesi, ruumiit, urut soivat, kellot


Kun eräänä aamuna heräsi levottomista unista huomasi hän muuttuneensa suunnattomaksi sumuksi allas nimeltä, alas! laskeutuvat ajat, pahin on, SE, joku näyttää keskisormeaaveet aaveet luikertelevat lahkeesta ylös sydämeeni. ;(

dudivie said...

olipas tyylit;n
tämä on varmaan merin
+tai minunÖ :)

dudivie said...

sanoinhan etten osaa kirjoittaa
se joko on tai sita ei

Anonymous said...

jotkut osaa tehda asioita Hyvi