January 30, 2009

Treffit

Kuva: Punaiset sukkanauhat
*
Kirjoitettu ilmoitukseksi Iinekselle tämän päreeseen Toleranssista ja Judith Harrisista.
*
Iines kirjoitti:
'Jaa että kelpaisitko Rauno? Totta Mooses, mutta ruumiita siitä taitaisi tulla.'...Että näihin kuviin, näihin tunnelmiin, Rauski. (hymiö)'
*
Uhhuh! Nyt kyllä yllätyin.

Ettei vain mennyt pupu pöksyyn meikäläisellä? Iskikö 'klaustrofobia'? No - itsehän vonkasin.

Hmm. Katsotaanpa.

Seuraava lentokone Länsi-Suomeen lähtee näköjään kello 17.15 tuosta parin kilometrin päästä - Malmin lentokentältä.

Se onkin päivän ainoa henkilöliikennevuoro Malmilta Vakka-Suomen suuntaan.

- Tavataan Iines siinä teidän lentoasemanne ravintolassa noin kello: 19.00, mikäli kone on ajassa ja minä pääsen tullin läpi (minulla on katsos 'metallia' matkassa).

Tarkempia tuntomerkkejä en anna, koska et yksinkertaisesti voi olla tunnistamatta minua. Ja karkuun et sitten lähde minut nähtyäsi. Enää ei voi perua puheitaan - ellei ole esittää todella hyviä tekosyitä.

Ensin mä kuitenkin käyn hakemassa väärennetyn viisumin Länsi-Suomeen ja todistuksen paikallisen murteen tyydyttävästä hallinnasta. Ilman näitä papereita sinne teillepäin ei nykyään pääse. Ainakaan meikäläinen.

Viisumin salakuljettaa mulle HG Kaurismäkien biljardi-ravintola Coronassa. Pelaamme siellä poliiseja huijataksemme yhden matsin biljardia ja yhden shakkia. Siitä tulee mielenkiintoista. Minä kun en osaa biljardia eikä HG shakkia.

HG:n jälkeen mä koukkaan vielä ennen lähtöäni Malmitalon inva-wc:n kautta. Mummo nimittäin lainaa mulle Aki Pölösen uusimman mykkäfilmin Nainen Vantaalta, jossa Doris Häkkinen esittää toista pääosaa. Se on huvittavan paatoksellinen kauhutragedia.

Kyseistä 'tuliaisleffaa' voimme Iines katsella kaulakkain ja käsi kädessä takkatulen loimottaessa illalla sinun kartanosi suuressa olohuoneessa - siellä jossakin.

Äläkä tule (liian) mustasukkaiseksi Mummosta ja HG:sta. Minulla on heihin pelkkä viaton, platoninen blogi-, ystävyys- ja riitasuhde.

Huom! Toivottavasti olet valinnut oikeanväriset lakanat makuuhuoneesi 300 x 300 cm luxus-sänkyysi, - sillä vääränvärisillä lakanoilla minä en nuku minuuttiakaan. Tai ole hereillä. Olen sillä(kin) tavalla omituinen.

Mutta heippa nyt - ja näkemisiin! Lentoasemalla tavataan. Pistä punainen ruusu nutturaasi, niin tunnistan sinut. Kesäkukallinen mekko olis kans kiva. Ja punaiset sukkanauhat...(mustatkin menettelee).
*
http://www.sunnys.fi/product_details.php?p=114

1 comment:

Homo Garrulus said...

Romahdettiin jo. Ei auta enää pelit tai kuvat ja kuvitelmat. Too much.