November 28, 2008

Syntymisiin!


RR:n logiikkaa vuonna 1958. Päättelytaitoni lienevät ilmeisesti taantuneet nykyään samalle tasolle, koska olen viime vuosina ryhtynyt suhtautumaan empirismiin pilkkakirveen tavoin. No - olkoon niin. Aloitan kaiken alusta ja ryhdyn lähiaikoina lukemaan tilaamaani kirjaa Sokrates koulussa.
*
http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&aq=t&ie=UTF-8&rlz=1T4PCTA_enFI299FI299&q=niin%26n%c3%a4in (hankinta kannattaa lehden vakiotilaajana tehdä täältä)
humor-in-photos-and-pictures.blogspot.com/200....

1 comment:

Homo Garrulus said...

HY:n filosofisen tiedekunnan jotkut filosofit voisivat lukea tuota kirjaa Sokrateesta myös. Tosin he ovat kuin Iines minulle: julistavat, että olkaa kuin Sokrates (iines sanoo, Olkaa kuin minä) mutta sitten herjaavat siksi juuri koska sitä ON:

Joten ota Heidegger taas; aletaan alusta olemisen suhteen. Heidegger on kirjoittanut olemisen metafysiikkaa, joten se olisi pohjakammioista pohja.

Tag det - minä luen vain; en ole täällä herjaamassa ja syyttämässä ja laukomassa koska Iines (ja HY:n filosofit eivät kestä väittelyjä) vaan haluan vain lukea. Opin sinulta katsos kunhan ensin osaat katsoa sinne minne minä toivon. Minä ohjaan ja sinä poljet.

tandem voisi kanssa olla parempi kuva relaatioteoriasta kuin tuo Iineksen fillarikuva: se on hänen tapansa julistaa julisteensa: Hän ja vain Hän.

..
äsch, minä annan FAN kaikille hän-ille ja hännille ja hännässä roikkuville kärpäsille. Olkoon kauniita ja kiiltäviä. Vihreitä! Olkoon. Minulle ovat vain kärpäsiä.
Ja miljoona voi olla väärässä: paska on pahaa. On.