July 9, 2012

Miksi blondit ottavat aina pyyhkeen mukaan noustessaan suihkukoneeseen?


















Haloo. Onko kapteeni Virta? Täällä puhuu Mari Moronen. Olen epätietoinen eräästä asiasta, joten päätin soittaa ja kysyä itse suihkukoneen kapteenilta. Montako suihkua teidän huomisella lennolla otetaan? – [RV: ‘?!?’] – Anteeksi. Oletteko vielä siellä? - Vähintään kaksi? No sitten minä tarvitsen varmaan useampia pyyhkeitä. Ai teillä on yhteissuihku. Jaa - no - sehän on kätevää. Ai että minä saan käydä kapteenin suihkussa. Voi kuinka ystävällistä. Minä kun en ole tottunut varsinkaan yhteissuihkukoneisiin. Ai mitä te sanoitte? Ai nytkö voi jo tulla testaamaan niitä teidän suihkuja? Teille kotiinko? Matkatavarat mukaan? Tuota. Ai minä voin olla teillä yötä? Asutte yksin. – [MM: ??] - Mutta mehän voimme sitten huomenna mennä yhtä matkaa sinne teidän suihkukoneelle. Ai sitä tekin ajattelitte. Hihi. Voi kiitos herra kapteeni. Te olette niin ystävällinen. Ai Risto vaan. Minä olen Mari. Mitä? Sinä maksat taksin. No mihin osoitteeseen minä? – Jaha. - Se ei ole kovin kaukana. No niin. Minä olen siellä kai joskus seitsemän aikaan. Nähdään silloin. En olisi uskonut, että teillä on suihkukoneissa näin erinomainen palvelu. Ai riippuu vähän matkustajasta. Eiköhän se riipu vähän myös kapteenista. Hihi. Suihkuttelemisiin.
*
Frank Sinatra – Come Fly With Me - [with lyrics] - - Satunnainen kommentaattori kirjoittaa aivan oikein: 'Now That's What I Call MUSIC.'
*

5 comments:

Anonymous said...

me lenet''

Riku Riemu said...

Nämä äijät olivat tiettävästi ketjupolttajia, polkupyöräilyä tuskin harrastivat:The Rat Pack

Menee totaalisesti ohi, mutta tätä jälleennäkemistä katson silloin tällöin, siinä Dino ja Jerry Lewis tapaavat ensi kertaa kahdenkymmenen vuoden välirikon jälkeen. Ammattimiehillä pokka pitää.

Riku Riemu said...

Kaikesta huolimatta ja etenkin sen vuoksi, myös Paheellisen Sidney on esityksessään aivan loistava.

Riku Riemu said...

Sisäisen pakon sanelemana, laitan vielä Kuolleiden kekkosien esityksen Kalifornian kauniista luonnosta.

Hajotkaamme!

Riku Riemu said...

Viciousissa ei tosin mikään muu kuin itsensä ole aitoa, kaikki on Malcolm Mclarenin luomaa. Johnny Rottenin maanpäälliseksi sijaiseksi hänestä ei ollut, etenkin kun Johnny porskuttaa edelleen täysillä. Tai mitä ne nyt Lydonin täydet ovat.