November 28, 2012

Se hänelle nyt kertokaa, kun itse en mä voi [niisk!]

'Kertokaa se hänelle' - Dmitri Hvorostovsky - Dicitencello vuie.
*
Hän seurassamme on siis hänen suokaa
Nyt kuulla kuinka paljon häntä palvon
Vain häntä muistan kun yöni yksin valvon

Se hänelle nyt kertokaa kun itse en mä voi

Hän syömmein täyttää
Hän minulle on armain
Ja polte jonka tunnen
Voi kahleet kaikki murtaa
Hän sieluin täyttää
Ei unohdu hän koskaan
Se hänelle nyt kertokaa
Kun itse en mä voi

Nään rakas poskellasi kyyneleitä
Ei kuori enää tunteitasi peitä
Pois armas viimein naamiosi heitä
Ja silmiin mua katsoen
Saat tietää totuuden

Vain sua mä lemmin
Vain sinä olet armain
Ja polte jonka tunnen
Voi kahleet kaikki murtaa
Oot minun aina
En päästä sua koskaan
Oot uni jota kaipasin
Sinua aina rakastan

*

No comments: