September 16, 2005

B. B. KING - 80 v. 16. 9. 2005

Paavi, BB ja Lucille (muokattu viimeksi 24.9)

Paavi: "Aika hyvässä vireessä tuntuu sun Maria olevan, mutta liikaa sustainia ja kiertoa ilmaantuu aina välillä - käy korviin...Mä sain Ratzingerinkin pakenemaan Vatic-pubiin, kun soittelin Turn! Turn! Turniä! hiukka lujempaa."

B.B: "Sun pitää Jody painaa tosta vasemmanpuoleisesta napista. Siitä se hiljenee....Sen nimi on Lucy ja se on hyvä tyttö, mutta joskus siltä tulee kyllä rankasti feedbackiä niinku huomasit."

Paavi: "Mä voin julistaa sen pyhimykseksi, jos se on rauhallinen. Tunnetsä muuten Madonnaa? "

B.B: "Tarkotat sä sitä neitsyttä?"

Paavi: "Just sitä. Kävi ripittäytymässä mulle viikolla. Aivan mahdoton mimmi - yritti vampata meikänkin."

B.B: "Mun Lucy ei ole neitsyt, muttei siltä mitään muita syntejä pitäis löytyä."

Paavi: "Sitten mä julistan sen heti pyhimykseksi. Täytyy vaan keksiä toinen nimi. Lucy muistuttaa liikaa Luciferia." Onks Lucyllä muitakin nimiä?

B.B: "Joo - Gibson 335."

Paavi: "Onnex ei 666, mikä on Luciferin postinumero. Just a moment P.P. - "Paternoster qx¤#"%&¤#*^Äå¤#%&!!XZ¨§ - aaaave-Mariaaa#¤Gibson-GOD!!"...(pyyhkii hikeä)..."Nonniin - valmista tuli. Nyt sun girl-friend on Pyhä 335:nen."

B.B: "Tänks Papa - ihan Lucynkin puolesta. Me esitetään sulle ja Godille pyhitetty bluus: I Need Your Love So Bad."

Paavi: "Hieno homma! God on nimittäin ihan kyltymätön kehumisten perään. Mut mä otan ensin kipupiikin. Vihloo kato tässä iässä selästä jo aika lailla. Oon joutunu ammatikseni kumartelee jatkuvasti vähän joka suuntaan - sekä ylös- että alaspäin."

B.B: "Sussa on bluusia vaikka muille jakaa."

(Hetken kuluttua...)

Paavi: "Okei. Anti palaa. The thrill is not gone." (kts. The Thrill Is Gone, BB King)

B.B: "You got it man!"

***





BB_King_-_In_Concert.jpg

http://www.bernardallison.com/html/haupttext_guitars_1.html.

BB King - Wikipedia, vapaa tietosanakirja
BB King - Wikipedia, the free encyclopedia

24.9 - B.B. King - Ten long years (audio). Tästä esityksestä löytyy ainakin (sic) kolme kitaristia. B. B. Kingin ohella yksi kitaristeista on Eric Clapton, jonka asiaa tuntevat saattavatkin tunnistaa. (via Nettipäiväkirja (Pekka Nykänen) .

http://www.bayoubrasil.com/nouvelles_heloisa_papa.htm.

No comments: