Showing posts with label skemaattis-kineettinen impressio. Show all posts
Showing posts with label skemaattis-kineettinen impressio. Show all posts

September 3, 2008

Sinun vikasi

Luonnos negatiiviseksi nauruksi - osa 1.
*
On sinun vikasi, että vihaan sinua.

On sinun vikasi, että minulla menee huonosti (vaikkei menekään). On sinun vikasi, että matossani on reikä. On sinun vikasi, että televisiosta tulee niin huonoa ohjelmaa. On sinun vikasi, että polveni reistaavat, jos kävelen liian nopeasti. Ja vielä enemmän olet syypää siihen, että venäläinen naapurini polttaa pahanhajuista mahorkkaa parvekkeellaan. On sinun vikasi, että tietokonetuolini alkaa hajota, koska olen istunut siinä skypettämässä kanssasi kymmeniä tunteja. On sinun vikasi, että säät ovat niin kehnot ja syksy tulee. On sinun vikasi, että minua vituttaa. On sinun vikasi, ettei minua kiinnosta pätkääkään äänestää kunnallisvaaleissa. Etkä ole syytön siihenkään, että nukun joka toinen yö niin huonosti. Sitäpaitsi olet varmasti syypää kohtuuttomaan puhelinlaskuuni. On sinun vikasi, että synnyin maailmaan. On sinun vikasi, että kuolen. On sinun vikasi, että ylipäätään olen olemassa. Eikä tässä maailmassa ole mitään muutakaan sellaista asiaa, joka ei olisi sinun vikasi!

On sinun vikasi, että rakastan sinua.